Állások keresése - gazdasági ügyintéző - Pest Megye Önkormányzatának Hivatala | Közszolgálati állások
 

Kiemelt álláshirdetések

Jelenleg nem található kiemelt hirdetés

Google hirdetések

Ajánlott oldal

Kíváncsi vagy, hogy mennyit keresnek mások a szakmádban, vagy más szektorokban?

Kérdőíves felmérések eredményei és szakterületenként működő fórumok.

Google hirdetések



gazdasági ügyintéző

Pest Megye Önkormányzatának Hivatala

                           

a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 10. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Pest Megye Önkormányzatának Hivatala
Gazdasági Iroda- Pest Megye Önkormányzatának Hivatala Pest Megyei Területi Gyermekvédelmi Szakszol

gazdasági ügyintéző

munkakör

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                           

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Budapest, 1052 Budapest, Városház utca 7.

Budapest, 1148 Budapest, Fogarasi utca 22.

Ellátandó feladatok:

Pest Megye Önkormányzatának Hivatala és a gazdaságilag hozzátartozó önállóan működő intézményének a Pest Megyei TEGYESZI gazdálkodásával kapcsolatos szabályzatok, jogszabályváltozásokat követő karbantartás, Pest Megye Önkormányzatának Hivatala gazdasági eseményeinek kontírozása, könyvelése, kapcsolattartás a Pest Megye Önkormányzatának Hivatala és a gazdaságilag hozzátartozó önállóan működő intézmények között, Pest Megyei TEGYESZI gazdálkodási tevékenységének irányítása és gazdálkodásának kontrollja.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Pest Megye Önkormányzatának Hivatala és a gazdaságilag hozzátartozó önállóan működő intézményének a Pest Megyei Pest Megyei TEGYESZI gazdálkodásával összefüggő gazdasági ügyintézői feladatok ellátása.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény , valamint a Pest Megye Közszolgálati Szabályzata, Cafetéria Szabályzata rendelkezései az irányadók.

                           

Pályázati feltételek:

§         Magyar állampolgárság,

§         Cselekvőképesség,

§         Büntetlen előélet,

§         Főiskola, pénzügyi-gazdálkodási szakirány,

§         közigazgatási területen - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

§         Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),

§         Közigazgatási szakvizsga,

§         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

§         Regisztrált államháztartási szakon mérlegképes könyvelői végzettség

§         A Ktv. 10. § 10/C. (1) bekezdése alapján versenyvizsga vagy öt éves közigaztási gyakorlat (közszolgálati igazolással)

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

§         közigazgatási területen - Legalább 5 év feletti szakmai tapasztalat,

§         Gyermekvédelmi intézmények gazdasági feladatainak ellátásában megszerzett - Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,

§         közigazgatási területen - Legalább 1-3 év vezetői tapasztalat,

§         ECDL

Előnyt jelentő kompetenciák:

§         Kiváló szintű szakmai ismeret

§         Kiváló szintű önálló munkavégzésre való alkalmasság

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

§         Szakmai önéletrajz, nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban részt vevők megismerhetik, végzettséget, képzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatai, szakmai referencia nyilatkozat/ajánlás

§         Versenyvizsga alóli mentesítés esetén a közszolgálati jogviszonyának fennállása alatt az öt éves közigazgatási gyakorlatról szóló közszolgálati igazolás

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2010. június 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2010. május 2.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Wojakiewitz Éva nyújt, a 06-1-485-67-02 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

§         Postai úton, a pályázatnak a Pest Megye Önkormányzatának Hivatala címére történő megküldésével (1052 Budapest, Városház utca 7. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 550/2010, valamint a munkakör megnevezését: gazdasági ügyintéző. §         Postai úton, a pályázatnak a Pest Megye Önkormányzatának Hivatala címére történő megküldésével (1052 Budapest, Városház u. 7. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 550/2010, valamint a munkakör megnevezését: gazdasági ügyintéző.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

a Ktv. 10. § alapján a kinevezési jogkör gyakorlója dönt.

A pályázat elbírálásának határideje: 2010. május 14.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

§         http://www.pestmegye.hu/palyazatok - 2010. április 6.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

Három hónap próbaidő meghatározása.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.pestmegye.hu honlapon szerezhet.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2010. április 4.

A pályázati kiírás közzétevője a Kormányzati Személyügyi Szolgáltató és Közigazgatási Képzési Központ (KSZK). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a KSZK részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

 

 

Ajánld ezt az állást másoknak is!
 

Forrás és további információ: Közigállás

A hirdetések tartalmáért portálunk nem vállal felelősséget.