Állások keresése - Szociális diagnózist készítő esetmenedzser - HÍD Szociális, Család és Gyermekjóléti Szolgálat és Központ - Budakeszi | Közszolgálati állások
 

Kiemelt álláshirdetések

További kiemelt hirdetések >

Google hirdetések

Ajánlott oldal

Kíváncsi vagy, hogy mennyit keresnek mások a szakmádban, vagy más szektorokban?

Kérdőíves felmérések eredményei és szakterületenként működő fórumok.

Google hirdetések



Szociális diagnózist készítő esetmenedzser

HÍD Szociális, Család és Gyermekjóléti Szolgálat és Központ - Budakeszi

                           

a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

HÍD Szociális, Család és Gyermekjóléti Szolgálat és Központ - Budakeszi

Szociális diagnózist készítő esetmenedzser

munkakör betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Pest megye, 2092 Budakeszi, Fő utca 164.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Az 1993. évi III. törvény a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról, 1997. évi XXXI. törvény a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról valamint a végrehajtásra kiadott jogszabályokban megfogalmazott feladatok végrehajtása.

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

        Főiskola, 15/1998. (IV.30.) NM rendelet mellékletében meghatározott képesítési előírások az irányadók,

        büntetlen előélet

        cselekvőképesség

        magyar állampolgárság

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

        mediátor végzettség,

        család és gyermekjóléti alapellátás - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

        B kategóriás jogosítvány

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

        szakmai fényképes önéletrajz, végzettséget igazoló okirat másolata,motívációs levél, a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul, 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. augusztus 26.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Ispánki Réka nyújt, a 23-454-080 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

        Postai úton, a pályázatnak a HÍD Szociális, Család és Gyermekjóléti Szolgálat és Központ - Budakeszi címére történő megküldésével ( , . ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: INT-2019/0469 , valamint a munkakör megnevezését: Szociális diagnózist készítő esetmenedzser.         Postai úton, a pályázatnak a HÍD Szociális, Család és Gyermekjóléti Szolgálat és Központ - Budakeszi címére történő megküldésével (2092 Budakeszi, Erdő utca 83. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: INT-2019/0469, valamint a munkakör megnevezését: Szociális diagnózist készítő esetmenedzser.

        Elektronikus úton Farkas-Szemján Anita részére a hid.budakeszi@gmail.com E-mail címen keresztül Elektronikus úton részére a E-mail címen keresztül

        Személyesen: Farkas-Szemján Anita, Pest megye, 2092 Budakeszi, Erdő utca 83. .

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. szeptember 2.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a hid.eoldal.hu honlapon szerezhet.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2019. július 11.

A pályázati kiírás közzétevője a Belügyminisztérium (BM). A pályázati kiírás a munkáltató által a BM részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

 

 

Ajánld ezt az állást másoknak is!
 

Forrás és további információ: Közigállás

A hirdetések tartalmáért portálunk nem vállal felelősséget.

Kiemelt álláshirdetések